Εάν αποσυνθέσεις την Ελλάδα, στο τέλος θα δεις να σου απομένουν μια ελιά, ένα αμπέλι κι ένα καράβι.

Που σημαίνει: με άλλα τόσα την ξαναφτιάχνεις.

Ένας ήλιος που όμοιός του δεν υπάρχει αλλού και ας είναι όταν δεν τον έχουμε να τον αναζητάμε και όταν έρχεται να τον διώχνουμε.

Άνθρωποι γαρ είμαστε...

Η αληθινή ιστορία ενός Ελληνοαυστραλού επιχειρηματία, που κατακτά τον κόσμο

~ Δευτέρα 14 Νοεμβρίου 2011

 
Ο μύθος για τη χελώνα και τον λαγό έγινε πραγματικότητα στη ζωή του Ελληνοαυστραλού Διονύση Παφήτη (Dennis Paphitis). Το έργο του Αισώπου ίσως είναι ο καλύτερος τρόπος να περιγράψει κανείς την υπομονετική (αλλά και ανοδική) πορεία που έκανε για να φτάσει στην κορυφή της βιομηχανίας της ομορφιάς, σε παγκόσμιο επίπεδο.
Μοναχογιός ελληνικής οικογένειας της Μελβούρνης, ο Διονύσης αναμενόταν να γίνει γιατρός ή δικηγόρος, ή, (αν ήταν δυνατό), και τα δύο ταυτόχρονα. Ξεκινώντας από το μπαρμπέρικο του πατέρα του, τα βήματα του οποίου ακολούθησε, ο Διονύσης σήμερα είναι ιδιοκτήτης της πιο γνωστής αυστραλιανής μάρκας καλλυντικών για μαλλιά και δέρμα.
Το ''Aesop'' (Αίσωπος) στα προϊόντα του συνδυάζει τα οφέλη των καλλυντικών και της ιατρικής, προβάλλοντάς τα στο ιδανικό αρχιτεκτονικό περιβάλλον που έχουν όλα τα καταστήματα ''Aesop''. Όλα ξεκίνησαν τη δεκαετία του '80, όταν ο Διονύσης περνούσε τις μέρες του στο αεροπλάνο, κάνοντας τη διαδρομή μεταξύ Παρισιού και Ιταλίας, όπου εκπαιδευόταν, και του St. Albans της Μελβούρνης, όπου βρισκόταν το μαγαζί του πατέρα του.

Το 1987, ξεκίνησε να παρασκευάζει και να διαθέτει τα προϊόντα ''Aesop''. Καθώς αναπτυσσόταν η επιχείρηση, ο Διονύσης αφιερώθηκε στην έρευνα και την ανάπτυξη των βοτανικών συστατικών για χρήση στο δέρμα και τα μαλλιά. Για 20 χρόνια κατεύθυνε τους μεγαλύτερους χημικούς, μικροβιολόγους και επιστήμονες του κόσμου στην επιδίωξη των εξαιρετικών καλλυντικών προϊόντων, που σήμερα έχουν τους λάτρεις τους σ' όλο το κόσμο.

Τελειομανής, ο Διονύσης, δημιουργεί δικούς του κανόνες στην αγορά. Ενώ οι συνάδελφοί του στη βιομηχανία καλλυντικών ξοδεύουν γύρω στο 60% του συνολικού κόστους στη συσκευασία του προϊόντος, 30% στην διαφήμιση και 10% στο ίδιο το προϊόν, στον καλλυντικό οίκο του Έλληνα ομογενή, το 80% ξοδεύεται για το ''περιεχόμενο'' του προϊόντος, και μόλις 20% για όλα τα υπόλοιπα.

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει και η ιστοσελίδα του ''Aesop'', όπου συνδυάζονται φιλοσοφία και λογοτεχνία με συμβουλές για το ευ ζην.

Ο Διονύσης στηριζόμενος στο τρίπτυχο ''πειθαρχία, τάξη και σεβασμός'' κατάφερε να δημιουργήσει τα δικά του καταστήματα σε Μελβούρνη, Ταϊβάν, Παρίσι, Λονδίνο, Νέα Υόρκη, Χονγκ Κονγκ, Σιγκαπούρη, ενώ τα προϊόντα του είναι διαθέσιμα στα ράφια πολλών άλλων καταστημάτων σε Ευρώπη, Ασία και Ηνωμένες Πολιτείες.

Για την ιστορία να αναφέρουμε πως το περίπτερο του ''Aesop'' στον κεντρικό σταθμό του μετρό της Νέας Υόρκης, ''χτίστηκε'' από 1.800 φύλλα εφημερίδας ''New York Times''. Σύμφωνα με τους ηθικούς κανόνες του ''Aesop'', με αυτόν τον τρόπο δείχνει τον σεβασμό του για τον γραπτό λόγο, αλλά και για την ιστορία της πόλης.



Πηγή:



Share