Εάν αποσυνθέσεις την Ελλάδα, στο τέλος θα δεις να σου απομένουν μια ελιά, ένα αμπέλι κι ένα καράβι.

Που σημαίνει: με άλλα τόσα την ξαναφτιάχνεις.

Ένας ήλιος που όμοιός του δεν υπάρχει αλλού και ας είναι όταν δεν τον έχουμε να τον αναζητάμε και όταν έρχεται να τον διώχνουμε.

Άνθρωποι γαρ είμαστε...

Σαρώνει το ηλεκτρονικό τσιγάρο - Στους 200.000 οι χρήστες

Μπορεί η κρίση να μαστίζει την Ελλάδα και η καπνοβιομηχανία να βλέπει τους τζίρους της να καταβαραθρώνονται, ωστόσο υπάρχει ένας κλάδος που γνωρίζει άνθιση: το ηλεκτρονικό τσιγάρο.

Παρά τις διαμάχες των...

«ειδικών» για την ασφάλεια του νέου προϊόντος, τα ηλεκτρονικά τσιγάρα έχουν μπει για τα καλά στη ζωή μας, αφού όλο και περισσότεροι Έλληνες καπνιστές τα προτιμούν ως φθηνότερη και λιγότερο επιβλαβή -όπως υποστηρίζουν- λύση για την εξάρτησή τους από τη νικοτίνη.

Έτσι, την στιγμή που οι φόροι έχουν κάνει απλησίαστα τα κλασικού τύπου τσιγάρα, το ηλεκτρονικό τσιγάρο φουντώνει. Οι θεριακλήδες Έλληνες δεν δείχνουν να προβληματίζονται ούτε από την πρόσφατη απαγόρευση που επέβαλε ο Εθνικός Οργανισμός Φαρμάκων στα υγρά που περιέχουν νικοτίνη και συνοδεύουν τα ηλεκτρονικά τσιγάρα.


Οι πωλήσεις πάγωσαν τις πρώτες ημέρες μετά την απαγόρευση αλλά, όπως λένε όσοι εμπορεύονται ηλεκτρονικά τσιγάρα, στη συνέχεια αυξήθηκαν κατά 10%! Και που βρίσκουν οι καταναλωτές την... πολύτιμη νικοτίνη για να το «άτμισμά» τους; Όπως φαίνεται οι αγοραπωλησίες συνεχίζουν να γίνονται κάτω από το τραπέζι, παρά τους ελέγχους του ΕΟΦ, ενώ υπάρχει πάντα η λύση των Online αγορών μέσω του Internet.


Βασικός λόγος της μεταστροφής αυτής των καπνιστών προς το ηλεκτρονικό τσιγάρο φαίνεται πως είναι το κόστος του. Ένας μέσος καπνιστής ξοδεύει πάνω από 100 ευρώ το μήνα για τα πακέτα του, ενώ για το ηλεκτρονικό τσιγάρο το κόστος υποτίθεται πως είναι πολύ μικρότερο, αν εξαιρέσει κανείς το αρχικό ποσό της συσκευής, που κυμαίνεται από 50 έως 70 ευρώ. Από εκεί και πέρα, το μπουκαλάκι με το υγρό διάλυμα νικοτίνης έχει τιμές από 10 ευρώ έως 30 ευρώ και αρκεί για 2-3 εβδομάδες.


Πρέπει να σημειωθεί ωστόσο ότι, παρά τα όσα υποστηρίζουν πολλοί θιασώτες του ηλεκτρονικού τσιγάρου, δεν υπάρχει καμία έρευνα μέχρι τώρα για τις μακροχρόνιες συνέπειες του... ατμίσματος με νικοτίνη. Μαλιστα, κάποιοι επιστήμονες επισημαίνουν παλιότερη μελέτη του Αμερικάνικου Οργανισμού Φαρμάκων και Τροφίμων (FDA) σύμφωνα με την οποία είχαν βρεθεί τοξικά χημικά (όπως η διαιθυλινική γλυκόλη και νιτροζαμίνες) σε ηλεκτρονικά τσιγάρα.


Από την άλλη, υπάρχουν επιστήμονες, όπως ο πρόεδρος της Επιτροπής για τον Ελεγχο του Καπνίσματος, πνευμονολόγος Παναγιώτης Μπεχράκης, που φαίνεται πως δίνουν μια δεύτερη ευκαιρία στο ηλεκτρονικό τσιγάρο, αφού όπως λένε οι επιπτώσεις του ηλεκτρονικού τσιγάρου δεν είναι τόσο έντονες όσο με το κανονικό.





Πηγή:

~ Σάββατο 7 Ιανουαρίου 2012

Σα να είχε δίκιο ο Τσάβες....Δεν είχε καρκίνο και κακώς εγχειρίστηκε η πρόεδρος της Αργεντινής!

Η πρόεδρος της Αργεντινής Κριστίνα Φερνάντες δεν νόσησε ποτέ από καρκίνο παρότι διαγνώστηκε με την ασθένεια αυτή τον περασμένο μήνα και υποβλήθηκε σε επέμβαση για την αφαίρεση του θυρεοειδούς της αδένα στις 4 Ιανουαρίου, ανακοίνωσε σήμερα ο εκπρόσωπός της.

Η κυβέρνηση ανακοίνωσε λίγο μετά τα Χριστούγεννα ότι......

η πρόσφατα εκλεγείσα Φερνάντες έπασχε από καρκίνο του θυρεοειδούς.

Η επέμβαση για την αφαίρεσή του ήταν επιτυχής, ωστόσο από τις εργαστηριακές εξετάσεις προέκυψε ότι ο αδένας δεν περιείχε ποτέ καρκινικά κύτταρα, είπε ο εκπρόσωπος Αλφρέντο Σοτσιμάρο.

"Η αρχική διάγνωση τροποποιήθηκε. Η παρουσία καρκινικών κυττάρων απορρίφθηκε", διευκρίνισε.


Η πρόεδρος αναμένεται να επιστρέψει στα καθήκοντά της στα τέλη του μήνα.


Δεκάδες υποστηρικτές της είχαν κατασκηνώσει κοντά στο νοσοκομείο, όπου χειρουργήθηκε, κρατώντας πανό με το σύνθημα "Δύναμη Κριστίνα".

Θυμίζω πως σε πρόσφατες δηλώσεις του ο Ούγκο Τσάβες είπε πως οι μυστικές υπηρεσίες των ΗΠΑ έχουν βρει τρόπο να  προκαλούν την ανίατη ασθένεια σε αρχηγούς κρατών που αντίθετοι στα σχέδια της Νέας Τάξης Πραγμάτων...
 
 
 

~

Le Figarο: 3 εκατομμύρια Έλληνες στα πρόθυρα της φτώχειας

Σε σημερινό της άρθρο η γαλλική εφημερίδα Le Figaro κάνει λόγο για την κρίση στην Ελλάδα.
”Η κρίση πλήττει ισχυρά τους Έλληνες: πάνω από τρία εκατομμύρια των περίπου έντεκα εκατομμυρίων κατοίκων της χώρας βρίσκονταν στα πρόθυρα της φτώχειας ή του κοινωνικού αποκλεισμού το 2010, σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία που δημοσίευσε η οργάνωση των επίσημων στατιστικών στοιχείων της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής”.
Το άρθρο στις οικονομικές σελίδες της Figaro αναφέρει συγκεκριμένα ότι: ”Συνολικά 3.031.000 Έλληνες είναι φτωχοί ή στα όρια του κοινωνικού αποκλεισμού, δηλαδή 27,7% του..........
πληθυσμού σύμφωνα με τις στατιστικές που καλύπτει το πρώτο έτος αυτού που ονομάστηκε ελληνική κρίση, το οποίο ήταν επίσης το τρίτο έτος της ύφεσης στη χώρα.”
”Στην Ευρωπαϊκή Ένωση, το ποσοστό αυτό ξεπέρασαν μόνο οι: Βουλγαρία (41,6%), Ρουμανία (41,4%), Λετονία (38,1%), Λιθουανία (33,4%), Ουγγαρία (29, 9%) και Πολωνία (27,8%). Η Ισπανία κατατάσσεται πίσω από την Ελλάδα με 25,5%”.
Το 20% των Ελλήνων απειλούνται από τη μάστιγα της φτώχειας, ποσοστό μεγαλύτερο από τον μέσο όρο της Ευρωπαϊκής Ένωσης (16,4%).
Σημειώνεται ότι το όριο φτώχειας υπολογίζεται από το ετήσιο εισόδημα: € 7.178 για ένα άτομο που ζεί μόνο και € 15.073 για μια οικογένεια με δύο ενήλικες και δύο παιδιά κάτω των 14 ετών.


~

Η Αίγυπτος αμφισβητεί την ελληνική ΑΟΖ

 ΝΙΚΟΣ ΜΕΛΕΤΗΣΤο Κάιρο προσκαλεί Λευ­κωσία και Αγκυρα να συμφω­νήσουν στην οριοθέτηση της περιοχής, αποκλείοντας την Ελλάδα και τη συνάφεια του Καστελόριζου
Αιγυπτιακή τορπίλη απειλεί την Ελληνική ΑΟΖ, καθώς το Κάιρο κινητοποιείται μετά τις τελευταίες ανακαλύψεις μεγάλων κοιτασμάτων υδρογονανθράκων στην περιοχή και επιδιώκει να υπάρξει συμφωνία οριοθέτησης με την Κύπρο και την Τουρκία, αποκλείοντας έτσι την Ελλάδα, με την πλήρη διαγραφή της επήρειας του Καστελόριζου.

Με αφορμή τις ανακοινώσεις για το μέγεθος του κοιτάσματος φυσικού αερίου στο Οικόπεδο 12 της Κυπριακής ΑΟΖ, ο Αιγύπτιος υπουργός Πετρελαίων Αμπντουλάχ Γκχοράμπ διαβεβαίωνε ότι το σημείο αυτό δεν βρίσκεται σε αιγυπτιακές ζώνες, αλλά πρόσθετε ότι τα «σύνορα μεταξύ της Αιγύπτου, της Κύπρου και της Τουρκίας δεν είναι ακόμη συμφωνημένα».

Ο Αιγύπτιος υπουργός δήλωσε ακόμη ότι το διεθνές δίκαιο προβλέπει πως τα «τρία κράτη πρέπει να συμμετάσχουν στον καθορισμό των συνόρων», προσθέτοντας ότι η αιγυπτιακή κυβέρνηση εργάζεται ήδη στην κατεύθυνση αυτή», δήλωση με την οποία αποκλείει βεβαίως από την οριοθέτηση στη συγκεκριμένη περιοχή την Ελλάδα.


Τη στιγμή που η Ελλάδα επιχειρεί ένα πρώτο βήμα με την προκήρυξη διεθνούς διαγωνισμού για σεισμικές έρευνες σε περιοχή νοτίως της Κρήτης εντός των ορίων της Ελληνικής ΑΟΖ, που έχει υπολογιστεί με βάση τη «μέση γραμμή», η πρωτοβουλία αυτή από την αιγυπτιακή κυβέρνηση λειτουργεί υπονομευτικά, καθώς ουσιαστικά περιορίζει τις δυνατότητες χειρισμών της Ελλάδας και απειλεί να δημιουργήσει τετελεσμένα που θα επηρεάσουν και μελλοντικές οριοθετήσεις…

Είναι ενδεικτικό ότι η Αθήνα στον διεθνή διαγωνισμό έχει ορίσει ως όριο την κάθετη γραμμή η οποία διέρχεται από το ανατολικό άκρο της Κρήτης, αφήνοντας εκτός διαγωνισμού περιοχές για τις οποίες θα μπορούσε να εγείρει αμφισβητήσεις η Τουρκία.

Το θετικό είναι ότι μέχρι στιγμής δεν έχει υπάρξει επίσημη αντίδραση από τη Λιβύη και την Αίγυπτο, καθώς δεν έχει οριοθετηθεί η ΑΟΖ μεταξύ των δύο αυτών χωρών και της Ελλάδας, χωρίς αυτό βεβαίως να αποκλείει μελλοντικές αντιδράσεις όταν ξεκινήσουν οι έρευνες.

Κρούσεις
Σε ό,τι αφορά την Αίγυπτο, οι δηλώσεις του υπουργού Ενέργειας επιβεβαιώνουν την αρνητική τροπή που είχαν πάρει οι διερευνητικές συνομιλίες Αθήνας – Καΐρου για την οριοθέτηση της ΑΟΖ, μετά την παρέμβαση και του ίδιου του κ. Γκιουλ. Στην οριοθέτηση των θαλασσίων ζωνών στην περιοχή κρίσιμο ρόλο παίζει το Καστελόριζο, καθώς η πλήρης επήρειά του δημιουργεί κοινό όριο της ΑΟΖ της Ελλάδας, της Κύπρου και της Αιγύπτου, ενώ σε διαφορετική περίπτωση, όπως επιδιώκει η Αγκυρα και φαίνεται να αποδέχεται ο Αιγύπτιος υπουργός, η Αίγυπτος αποκτά σύνορα με την Κύπρο και την Τουρκία, με την Ελλάδα να χάνει ένα πολύ σημαντικό τμήμα της ΑΟΖ που θεωρητικά θα μπορούσε να διεκδικήσει.

Η κυπριακή κυβέρνηση έχει επανειλημμένως απευθυνθεί προς την Αθήνα για την έναρξη συνομιλιών με αντικείμενο την οριοθέτηση των θαλασσίων ζωνών. Από το καλοκαίρι τέτοια κρούση έγινε και προς τον κ. Στ. Λαμπρινίδη, αλλά και στον Στ. Δήμα στην επίσκεψή του στις 21 Νοεμβρίου στη Λευκωσία. Σύμφωνα με πληροφορίες, στη συνάντηση του κ. Δήμα με την κ. Ερατώ Μαρκουλλή συζητήθηκε και η συγκρότηση ομάδας εργασίας που θα ασχοληθεί με αυτό το θέμα, η οποία όμως ενάμιση μήνα μετά δεν έχει συσταθεί.

Δεν είναι γνωστό, πάντως, εάν το θέμα που εγείρει ο Αιγύπτιος υπουργός Ενέργειας είχε τεθεί στην επίσκεψη της κ. Μαρκουλλή στο Κάιρο τον Νοέμβριο και αν σε αυτό οφειλόταν το σχετικά παγωμένο κλίμα, ενώ είχε επαναβεβαιωθεί από τους Αιγυπτίους η συμφωνία για την ΑΟΖ. Πέραν του τεράστιου πολιτικού εμποδίου που συνιστά το Κυπριακό, αποτρέποντας κάθε τέτοια συμφωνία (καθώς θα συνεπαγόταν την αναγνώριση της Κύπρου από την Τουρκία), η Λευκωσία δεν θα μπορούσε να δεχθεί καν ως σημείο εκκίνησης, έστω και άτυπων επαφών, την υπόθεση ότι το Καστελόριζο δεν διαθέτει υφαλοκρηπίδα πέραν της αιγιαλίτιδας ζώνης του.

Η κ. Μαρκουλλή σε δηλώσεις της ανακοίνωσε ότι επίκειται η ολοκλήρωση της συμφωνίας συνεκμετάλλευσης με το Ισραήλ και προχωρεί αντίστοιχη συμφωνία και με την Αίγυπτο, καθώς ενδέχεται νέα κοιτάσματα να εντοπιστούν στα όρια των γειτονικών ΑΟΖ (θα έχει ενδιαφέρον να διαπιστωθεί εάν το Κάιρο εγείρει στο πλαίσιο αυτών των διαπραγματεύσεων και θέμα κοινών συνόρων με την Τουρκία). Η νέα κυβέρνηση της Αιγύπτου, με δεδομένη τη ρευστότητα στην περιοχή και την ενίσχυση κινημάτων όπως αυτό των Αδελφών Μουσουλμάνων, προσεγγίζει την Αγκυρα, ενώ δεν είναι πλέον αμελητέα τα σχεδόν 11.000 τ.χλμ., που χωρίς τον υπολογισμό του Καστελόριζου θα περιέλθουν στην Αιγυπτιακή ΑΟΖ.

ΑΝ. ΜΕΣΟΓΕΙΟΣ
Πόλεμος για τον «σταθμό» του αερίου

Μια ακόμη πιο σκληρή μάχη αρχίζει τώρα στην Αν. Μεσόγειο, καθώς η ανακάλυψη υδρογονανθράκων δίνει το έναυσμα για τον ανταγωνισμό οικονομικών συμφερόντων, πετρελαϊκών εταιρειών, αλλά και κρατών για τη διεκδίκηση του κρίσιμου ρόλου του «κόμβου» για την εξαγωγή των τεράστιων ποσοτήτων φυσικού αερίου που έχουν ήδη εντοπιστεί αλλα και όσων εκτιμάται ότι βρίσκονται στον βυθό της ΑΟΖ της Κύπρου, του Ισραήλ, του Λιβάνου, της Αιγύπτου και πιθανόν της Ελλάδας.

Τα πρώτα δείγματα του πολέμου αυτού ήρθαν την προηγούμενη εβδο­μάδα, καθώς η κυπριακή κυβέρνηση βρίσκεται υπό πίεση χρονική αλλά και ουσιαστική για να επιλέξει εάν και ποια εταιρεία θα αναλάβει την κατασκευή σταθμού υγροποίησης στο Βασιλικό, που υπό ορισμένες συνθήκες θα μπορούσε να αποτελέσει τον «κόμβο» εξαγωγής φυσικού αερίου όχι μόνο από το Οικόπεδο 12, αλλά και από τα Οικόπεδα που τώρα έχουν δημοπρατηθεί, καθώς και από τα ισραηλινά Ταμάρ και Λεβιάθαν. Noble Energy και Delek φαίνεται ότι προκρίνουν την κατασκευή σταθμού LNG στην Κύπρο που θα απολήγει αγωγός, μεταφέροντας εκεί φυσικό αέριο από το Λεβιάθαν και το Οικόπεδο 12.


~

Η …μόδα των “παπουτσιών” έφτασε και στην Γερμανία

Διαμαρτυρία έξω από την κατοικία του Γερμανού προέδρου Κρίστιαν Βουλφ, πραγματοποίησαν 200 περίπου Γερμανοί. Κρατώντας τα παπούτσια τους στο χέρι, οι διαδηλωτές, που οργανώθηκαν μέσω του Facebook με σλόγκαν «Δείξτε στον Βουλφ τα παπούτσια σας- Ένα παπούτσι για εσάς κύριε Πρόεδρε!» συγκεντρώθηκαν στο πεζοδρόμιο μπροστά από την προεδρική κατοικία.
Ο Κρίστιαν Βουλφ δέχεται δριμεία κριτική τις τελευταίες εβδομάδες αφότου έγινε γνωστό ότι, όταν ήταν πρωθυπουργός του κρατιδίου της Κάτω Σαξονίας, απέκρυψε ένα στεγαστικό δάνειο το οποίο είχε λάβει από την σύζυγο εύπορου φίλου του.
Παράλληλα, ενεπλάκη και σε διαμάχη με την μεγάλης κυκλοφορίας εφημερίδα Bild για ένα τηλεφώνημά του, με το οποίο επιχείρησε να επηρεάσει τον εκδότη της να μην δημοσιεύσει τις πληροφορίες για το δάνειο.
Παρά το ότι ο ρόλος του προέδρου είναι ουσιαστικά τυπικός, το σκάνδαλο πλήττει και την καγκελάριο Μέρκελ που τον πρότεινε για τη θέση αυτή. Δύο ημέρες πάντως αφότου ο πρόεδρος της χώρας ζήτησε συγγνώμη για το τηλεφώνημα με το οποίο αποπειράθηκε να εμποδίσει μια εφημερίδα να δημοσιεύσει άρθρο που τον έθιγε, η Γερμανίδα καγκελάριος παρείχε κάλυψη στον Βουλφ, επαναλαμβάνοντας την «υψηλή εκτίμηση» στο πρόσωπο του.



Πηγή:

~

Λογική, Ιησούς Χριστός και εκκλησία

Βλέποντας το θράσος και την υποκρισία της εκκλησίας στο σημερινό περιβάλλον, οφείλω να πω αυτά που απλά σκέφτομαι με τη λογική. Ο Ιησούς Χριστός ακόμα και αν δεν είμαι σίγουρος για την ιστορική του εγκυρότητα, είμαι σίγουρος ότι δεν κήρυξε ποτέ το μίσος, τη χλιδή και την εξουσία. Αντίθετα ήταν έναν πρόσωπο που βασανίστηκε μέχρι θανάτου και ακόμη και αυτοί που τον ακολούθησαν και μίλησαν για αυτόν υπέφεραν και ήταν οι τελευταίοι και τα θύματα της εκάστοτε εξουσίας. 


Προσπαθώ λοιπόν να καταλάβω πως φτάσαμε ως εδώ με μια εκκλησία να αποτελεί την προέκταση του ίδιου του κράτους, με ακίνητη περιουσία και παπάδες ντυμένους στα χρυσά να έχουν υφάκι σοφού ιεροκήρυκα περπατώντας αργά συμβολικά με τη παπαδοκοιλιά της καλής ζωής σήμα κατατεθέν. Μήπως έχει χαθεί τελείως το μήνυμα εκείνης της εποχής που ο πνευματικός τους ηγέτης κήρυξε; Μήπως πραγματικά έχουν παραποιήσει την ουσία ανεπανόρθωτα; Η λογική λέει ναι. Οι ίδιοι ίσως νομίζουν ότι έχουν το δικαίωμα να βλέπουν τα πράγματα με το δικό τους μεταμοντέρνο τρόπο. Ίσως να έχουν ξαναγράψει στο μυαλό τους τα μηνύματα του Ιησού, σαν μια ιδέα που ξανατοποθετείται σε έναν καπιταλιστικό περιβάλλον, απλά για να μη χαθεί.. Είπε ποτέ όμως ο Ιησούς πως για να εδραιωθεί το μήνυμά μου γίνεται οι φαρισαίοι που απεχθάνομαι; Είπε ποτέ πως για να μάθει ο κόσμος για μένα, χτίστε παντού εκκλησίες ακόμα και αν σήμερα το μόνο που κρύβεται πίσω από τις εκκλησίες αυτές είναι χρήμα; Δεν απεχθανόταν ο Ιησούς το χρήμα; Είπε ποτέ ο Ιησούς να δίνουν οι πιστοί δωρεές στην εκκλησία για να τους το ανταποδώσει ο ίδιος με ένα θαύμα; Θα έλεγε κάτι τόσο υλιστικό ο δάσκαλος της πνευματικότητας; Βγήκε ποτέ ο Ιησούς να περπατήσει στα χωράφια με χρυσά γιλέκα και σκήπτρα που μάλλον κράταγε ο Ιούλιος Καίσαρας; Και τέλος, είναι δυνατόν οι πιστοί να είναι πιστοί με τρόπο που δεν τους επιτρέπει να κρίνουν την εκκλησία άμεσα και να ζητήσουν εξηγήσεις από αυτή την παράνοια που εκτυλίσσεται μπροστά στα μάτια τους; Είπε ποτέ ο Ιησούς "πίστευε φανατικά για να σωθείς";

Σε όσα συμβαίνουν σήμερα η εκκλησία όφειλε να είναι με το λαό, στις πράξεις και όχι στα ανούσια λόγια της Κυριακής. Τα μπλα μπλα με την αργή βαθιά φωνή και τις επικλήσεις σε αιώνιες τιμωρητικές δυνάμεις είναι αν μη τι άλλο δίχως κανένα νόημα και σημασία έχει το αποτύπωμα που αφήνει ο καθένας. Ο Ιησούς Χριστός δεν θα άφηνε κανέναν άστεγο να κοιμάται έξω από το σπίτι του όπως επανειλημμένα βλέπω να συμβαίνει στο κέντρο της πόλης μου. Δεν θα προσλάμβανε ποτέ ιδιωτικά security για να υπερασπίζεται την περιουσία του, όπως πολλές εκκλησίες κάνουν αναρτώντας και πινακίδα "ο χώρος φυλάσσεται από την ANGELS security"(το angels είναι αληθινό και προκαλεί γέλιο για ευνόητους λόγους). 

Η εκκλησία λοιπόν βρίσκεται πιο κοντά από τον κάθε πολίτη στους χώρους της εξουσίας, ορκίζει κυβερνήσεις, φωτογραφίζεται στα προεδρικά μέγαρα, και η ίδια συνεδριάζει με τους πληθωρικούς τους εκπροσώπους στην ιερά σύνοδο. Διαχειρίζεται πλούτο, όποιος και αν είναι αυτός, πραγματικά δε με αγγίζουν τα όσα πολλοί λένε, σιγά την μεγάλη περιούσια κτλ. Ο Ιησούς μίλησε ποτέ για πλούτο; Δεν είπε ο έχων δύο χιτώνες να δίνει τον ένα; Δίνει τον ένα χιτώνα η εκκλησία? Ας δώσει τη μία στις δύο εκκλησίες για να ζήσουν άστεγοι, αφού δεν ανοίγει ούτε τις πόρτες της τα βράδια. Εάν όλα αυτά φαίνονται υπερβολικά, τότε για ποια ιδεολογία μιλάμε; Δεν υπάρχει καμία ιδεολογία τότε και μέσα μας ξέρουμε ότι γενικά υπηρετούμε γκρεμισμένες ιδεολογίες, άρα όλες μας οι πράξεις είναι μια ψυχωσική ατέλεια. 

Εάν ο Ιησούς Χριστός ήταν σήμερα εδώ δε θα πήγαινε σε καμία εκκλησία, δε θα έκανε το σταυρό του για άφεση αμαρτιών, δεν θα φίλαγε το χέρι κανενός εκκλησιαστικού ΗΓΕΤΗ, γιατί ο ίδιος δεν ήταν ένας αληθινός ηγέτης του κόσμου αυτού αλλά ενός άλλου κόσμου. Επίσης δεν θα αγκάλιαζε μόνο χριστιανούς ο Ιησούς Χριστός, αλλά θα αντιμετώπιζε ως ίδιους όλους τους ανθρώπους. Ότι ήταν δικό του θα άνηκε σε όλους και δε θα επωφελούνταν μόνοι οι πιστοί του από την ευεργεσία του. Είναι πολλά ακόμα τα όσα η εκκλησία έχει παραποιήσει σήμερα.

Η ουσία είναι μία μόνο, ας εκπληρώσει σωστά η πλειοψηφία αυτού που αποκαλούμε εκκλησία έστω ένα μήνυμα από αυτά που ο Ιησούς τους είπε. Οι ρίζες τις υποκρισίας ξεκινάνε από την ίδια και δείχνει πόσο μικρή και αποκομμένη από τα πραγματικά είναι. Βολεύει η θεωρία, αλλά όταν πρόκειται και για λίγη πράξη με περιουσιακό σκοπό, τότε είναι καλή και ευκίνητη. Η εκκλησία δεν είναι η λαϊκή φωνή του μόχθου σήμερα. Είναι το χαϊδεμένο παιδί της κρατικής εξουσίας, για ευνόητους λόγους. 

Ας νικήσει η λογική..
 
 
 

~

«Το κόμμα είμαι εγώ»

 
Του Παντελη Mπουκαλα
Από όργανα άλλο τίποτα το ΠΑΣΟΚ, όπως και τα υπόλοιπα κόμματα. Πολιτικά και Εθνικά Συμβούλια, Κεντρικές Επιτροπές, Πολιτικά Γραφεία, Κοινοβουλευτικές Ομάδες, όρεξη να ’χεις να μετράς κι άλλη τόση όρεξη για να ψάξεις να βρεις όχι ποιες ακριβώς είναι οι αρμοδιότητές τους, αλλά πότε στ’ αλήθεια τις άσκησαν. Πότε δηλαδή επέτρεψε στα ποικίλα όργανα να λειτουργήσουν η ενός ανδρός (ή και μίας γυναικός πλέον) αρχή, η μόνη ουσιαστικά ρυθμιστική μηχανή που δουλεύει στα κόμματα. Εχει γούστο μάλιστα ότι κάθε νέο κομματικό σκάφος που καθελκύεται στο πολιτικό μας έλος, κατασκευάζεται με τη στεντορείως διακηρυγμένη πρόθεση αποκοπής από το παλαιοκομματικό παρελθόν, από τον αρχηγισμό δηλαδή. Και κάθε φορά επιβεβαιώνεται ότι σημασία δεν έχει το πόσα είναι τα «θεσμικά όργανα», αλλά ποιος ο βασικός οργανοπαίκτης ή ο διευθυντής της ορχήστρας· ποιος ο κατεξοχήν Θεσμός.
Ποιοι ξαφνιάζονται άραγε τώρα στο ΠΑΣΟΚ με τη στάση του κ. Παπανδρέου, που αποδεικνύει ότι το «L’ etat c’ est moi» εφαρμόζεται απολύτως και στο κόμμα; Ή μάλλον, ποιοι δικαιούνται να δηλώνουν όχι μόνο ξαφνιασμένοι αλλά και ενοχλημένοι και εξεγερμένοι; Οι ανταγωνιζόμενοι κόλακές του μήπως; Οσοι έσκυψαν προθύμως την κεφαλή για να περάσει ο ηγέτης θριαμβευτικά, πάνω από ευτελισμένες «άμεσες δημοκρατίες»; Οσοι τον λάτρεψαν σαν μετενσάρκωση του Περικλή και σαν ευρωπαϊκό αντίστοιχο του Μπαράκ Ομπάμα; Οσοι σκηνοθετούσαν κοτζάμ προσκυνηματικό ταξίδι «Επιστροφής στις Ρίζες», στο Καλέντζι δηλαδή, όταν πρωτοβγήκε, με τις κάμερες να καταγράφουν ευλαβικά κάθε κίνηση του Ηγεμόνα, σαν να ’ταν ο νέος Μάο στη «Μεγάλη Πορεία» του; Οσοι περιέγραφαν τη διαστημική του στολή στον Γύρο της Αθήνας με το ίδιο δέος που θα περιέγραφαν τη φορεσιά του πρώτου εν Αθήναις Εξωγηίνου;
Βρήκε και τα ’κανε ο κ. Παπανδρέου. Βρήκε το έδαφος στρωμένο από τον πατέρα του. Βρήκε τις συνειδήσεις των στελεχών καλλιεργημένες σαν συνειδήσεις ευπειθών μαλιστανθρώπων, εξού και η ανελλήνιστη χαιρεκακία του κ. Ν. Παπανδρέου. Χωρίς αυλικούς, ουδείς γίνεται Λουδοβίκος. Το κόλπο είναι πάντα να τους πείθεις πως δεν είναι ταπεινοί θεράποντές του, αλλά ηγεμονίσκοι σχεδόν ισότιμοί σου και κληρονόμοι σου.




~ Παρασκευή 6 Ιανουαρίου 2012

Εικόνες «ζούγκλας» στους δρόμους της Πάτρας.Λαθρομετανάστες έδιωξαν σκυλιά για να φάνε το φαΐ τους!

Tο περιστατικό συνέβη προ ημερών έξω από σπίτι δημοτικού υπαλλήλου της Πάτρας. Οπως γράφει η εφημερίδα “Κόσμος”, ο Γ.Α., γιόρταζε τα γενέθλια της 3χρονης κόρης του και είχε καλέσει κόσμο στο σπίτι του για να σβήσει η μικρή τα κεράκια της τούρτας!

Όπως συνηθίζεται σε τέτοιες περιπτώσεις....

είχε φροντίσει και για το δείπνο των προσκεκλημένων του με εκλεκτούς μεζέδες. Κάποια όμως από τα φαγητά που περίσσεψαν, τα μετέφερε στον δρόμο και τα έβαλε σε ένα μικρό ταψί προκειμένου να φάνε και τα σκυλιά της γειτονιάς (ο υπάλληλος είναι γνωστός φιλόζωος). Γύρω στις 10 το βράδυ όμως… οι προσκεκλημένοι άκουσαν ουρλιαχτά!
Έντρομοι πετάχτηκαν από το σαλόνι του σπιτιού, εκτιμώντας πως κάτι είχε συμβεί με τα σκυλιά! Ένας από την παρέα μάλιστα φώναξε πως το συγκεκριμένο ουρλιαχτό είναι εξαιτίας ισχυρού πόνου, άρα κάποιος τα είχε βάλει με τα σκυλιά! Κι όντως αυτό είχε συμβεί!
 
 
 

~

Η επίδραση των αρχαίων ελληνικών στον εγκέφαλο!

Τα αρχαία ελληνικά είναι μια ζωντανή γλώσσα και, όπως αποδεικνύουν έρευνες Ελλήνων και ξένων επιστημόνων, θεραπευτική, σύμφωνα με τον καθηγητή Παν/μιου Πατρών και μέλους του Εθνικού Συμβουλίου Έρευνας και Τεχνολογίας Σταύρο Παπαμαρινόπουλο.

Ancient Greece

Ancient Greek Brain Builder

Ο καθηγητής, που τα τελευταία χρόνια ασχολείται συστηματικά με την ελληνική γλώσσα και την αποκωδικοποίηση της ελληνικής μυθολογίας, παρουσιάζει αποκλειστικά στο newsbomb.gr όλες τις έρευνες που έχουν γίνει πάνω στην δυναμική της ελληνικής γλώσσας και την επίδρασή της στον εγκέφαλο.

«Σύμφωνα με την θεωρία, του Καθηγητού της Φιλολογίας Eric Havelock η οποία στηρίζεται στον Πλάτωνα, το αρχαίο ελληνικό αλφάβητο προκάλεσε πακτωλό αφηρημένων εννοιών στον αρχαίο ελληνικό κόσμο, λόγω ενεργοποίησης του εγκεφάλου των χρηστών του. Στον συνεδριακό τόμο των τετρακοσίων σελίδων «Alphabet and the Brain, έκδοση Springer του 1988» παρουσιάζονται τα συμπεράσματα πλήθους κορυφαίων επιστημόνων φιλολόγων, γλωσσολόγων και άλλων ειδικοτήτων πλην Ελλήνων αντιστοίχων ειδικοτήτων. Επιμελητές της έκδοσης ήταν ο Καθηγητής της Ιατρικής Charles Lumsden του Πανεπιστημίου του Τορόντο και ο Διευθυντής του Κέντρου Θεωρίας της Επικοινωνίας “Marchal McLuhan” Derrick De Kerckhove.» υποστηρίζει ο κ. Παπαμαρινόπουλος.
 
Τα επιστημονικά αποτελέσματα που υποστηρίζουν τη θεωρία του Havelock είναι τα εξής: Πρώτον η περιοχή Broca που βρίσκεται στην αριστερή πλευρά του εγκεφάλου ενεργοποιήθηκε λίγο περισσότερο λόγω του ελληνικού αλφαβήτου διότι χρησιμοποιήθηκαν επιτυχώς φωνήεντα σε γραφή για πρώτη φορά. Δεύτερον, ο ανθρώπινος εγκέφαλος επαναπρογραμματίστηκε επιτυχώς και τρίτον, η πιο πάνω αναφερθείσα συγκλονιστική μεταβολή στην λειτουργία του εγκεφάλου, προκάλεσε μία ουσιώδη αλλαγή στην ψυχολογία των χρηστών του αλφαβήτου, από την οποία προέκυψε η ανάγκη επικοινωνίας των πολιτών δια της λειτουργίας του θεάτρου.

Οι δημοσιευμένες έρευνες της επιστημονικής ομάδας του ψυχιάτρου Ιωάννη Τσέγκου, παρουσιάζονται στο βιβλίο «Η εκδίκηση των τόνων». Σε αυτές, αλλά και σε νεώτερες έρευνες 1999-2010, απέδειξαν ότι οι μετρήσιμοι δείκτες της Λεκτικής Νοημοσύνης και της Αφαιρετικής Σκέψης με αποδεκτές τεχνικές επιταχύνθηκαν σε ομάδα 25 μη-δυσλεξικών παιδιών. Η διδασκαλία στα παιδιά αυτά καθώς και οι μετρήσεις των δεικτών άρχισαν από την ηλικία των 8 ετών και συνεχίστηκαν μέχρι και τα 12 χρόνια τους.


Οι ίδιοι δείκτες επιβραδύνθηκαν στην ισάριθμη ομάδα μη-δυσλεξικών παιδιών τα οποία δεν διδάχθηκαν εβδομαδιαίως και εξωσχολικώς επί δίωρο την Αρχαία Γλώσσα. Ας σημειωθεί ότι οι δύο ομάδες διδάχθηκαν τα ίδια προγραμματισμένα μαθήματα στο κανονικό ωράριο η δε στατιστική ανάλυση των αποτελεσμάτων έγινε με γενικώς αποδεκτό πρότυπο.


«Η αυστραλή πανεπιστημιακή ερευνήτρια Kate Chanock, έκανε ένα βήμα παράλληλο ως προς τον Ιωάννη Τσέγκο, διότι στο έργο της «Help for a dyslexic learner from an unlikely source: the study of Ancient Greek, Literacy 2006» περιγράφει πως κατέστησε ένα αγγλομαθή δυσλεξικό σε μη-δυσλεξικό με τα Αρχαία Ελληνικά! Εν τούτοις, από φέτος, τα μεν παιδιά της Αγγλίας του Δημοτικού στην περιοχή της Οξφόρδης, με επιστημονική πρόταση, επιπροσθέτως των μαθημάτων τους θα μαθαίνουν Αρχαία Ελληνικά, τα δε αντίστοιχης ηλικίας ελληνόπουλα, μόνον με πολιτική απόφαση, δεν θα διδάσκονται την Αρχαία Γλώσσα ενώ θα έπρεπε, αλλά Αγγλικά!» τονίζει χαρακτηριστικά ο κ. Παπαμαρινόπουλος.
 
 
 

~

Η ΕΛΛΑΣ ΠΕΠΡΩΤΑΙ ΝΑ ΖΗΣΗ, ΚΑΙ ΘΑ ΖΗΣΗ!!


 Διότι πριν από μας, δεν υπήρχε ιατρική επιστήμη, μόνο γιατροσόφια και μάγοι.

Πριν από μας, δεν υπήρχαν κέντρα υγείας, ασκληπιεία κι ο κόσμος πέθαινε στους δρόμους.



Πριν από μας, δεν υπήρχαν τάφοι ούτε αποτέφρωση και  οι πιο πολλοί έτρωγαν τους νεκρούς συγγενείς τους.

Πριν από μας, δεν είχαν οργανωμένα σχολειά και τη γνώση, όση είχαν,
την είχαν μόνο οι ιερείς για να εκμεταλλεύονται τις δεισιδαιμονίες των λαών. Πριν από μας, δεν υπήρχαν δάσκαλοι, ούτε διδακτέα υλη. Πριν από μας, δεν υπήρχαν τάξεις προώθησης γνώσης στα σχολεία. Πριν από μας, δεν υπήρχαν ρήτορες. Πριν από μας, δεν υπήρχαν βουλευτήρια και βουλευτές αλλά δούλοι και βασιλιάδες.


 

Πριν από μας, δεν υπήρχαν αθλητές κι αθλήματα, αλλά μόνο άνθρωποι του μόχθου.
Πριν από μας, δεν υπήρχαν στάδια, ιππόδρομοι και παλαίστρες, αλλά μόνο οι αυλές των βασιλιάδων όπου τα θηρία κατασπάραζαν τους αδύνατους. Πριν από μας, ρε Έλληνες, δεν υπήρχαν αθλητικοί αγώνες, ούτε ευγενής άμιλλα αλλά μόνο υποταγή στο βασιλιά.


 
Πριν από μας, δεν υπήρχαν λουτρά κι η βρώμα έφερνε αρρώστιες την μια μετά την άλλη.
Πριν από μας, δεν υπήρχε προσωπική υγιεινή με μπάνιο στο κάθε σπίτι με αποτέλεσμα οι άνθρωποι να ζουν σαν τα ζώα με τα ζώα. Και μετά τον μεσαίωνα με τα γουρούνια ζούσαν οι βασιλιάδες στη Δύση.

 

Πριν από μας, δεν υπήρχαν βιβλιοθήκες  κι η γνώση δεν μπορούσε να είναι κοινή και ανοιχτή για όλους. Πριν από μας, δεν υπήρχαν επιστημονικές σχολές  και οι μάγοι δίναν και πέρανε.

 

Πριν από μας, δεν υπήρχαν μαθηματικά και αστρονομία και οι μονόφθαλμοι φάνταζαν μεταξύ των τυφλών μεγάλοι μάγοι.

 
Πριν από μας, δεν υπήρχε αρχιτεκτονική επιστήμη, γι αυτό οι Αιγύπτιοι ιερείς δεν γνώριζαν την έννοια του εμβαδού και του όγκου.


Όταν χτίστηκαν οι πυραμίδες της Αιγύπτου, πήγε ο Σόλων και τους ρώτησε:
"Πόσο είναι το εμβαδόν τις πυραμίδας;"
Και αποκρίθηκαν: "Τι είναι το εμβαδόν;" Δεν ήξεραν καν τι είναι εμβαδό!!!!
Πριν από μας, δεν υπήρχε ποίηση.
Πριν από μας, δεν υπήρχε θέατρο.
Πριν από μας, δεν υπήρχε γλυπτική.

 

Πριν από μας, δεν υπήρχε στρατιωτική εκπαίδευση γι αυτό λιγοστοί έλληνες κατατρόπωναν τις μυριάδες των βαρβάρων. Πριν από μας, δεν υπήρχαν στρατηγικές, γι αυτό εμείς διαλύαμε τους βαρβαρικούς στρατούς. Πριν από μας, δεν υπήρχαν γεωγράφοι - εξερευνητές  επειδή δεν είχαν το σαράκι της περιέργειας. Πριν από μας, δεν υπήρχαν ιστορικοί  επειδή δεν υπήρχε ελεύθερο κριτικό πνεύμα.

 

Πριν από μας, δεν είχαν λεβεντιά, γιατί ήταν όλοι δούλοι. Πριν από μας, δεν υπήρχε, ρε Έλληνες, ανθρωπιά, επειδή η λέξη ΦΙΛΟΤΙΜΟ ακόμα και σήμερα σε κανένα λεξικό δεν υπάρχει και δεν μεταφράζεται!!! 
 
 
 

~

«Μάθε παιδί μου ζύμωμα»

2496181025_3f022ac4ed«Θα μαρινάρω φιλέτο πέρκας, θα το περιχύσω με σως βινεγκρέτ πορτοκαλιού και θα το συνοδεύσω με τσιπς αγκινάρας, ψιλοκομμένο κόλιανδρο και γκουακαμόλε. Αν έχω χρόνο θα ετοιμάσω κι ένα πέστο δυόσμου με αμύγδαλα…»
- Ακούς; ΄Ακου τα!....
Tι ν’ ακούσει δηλαδή ο Θανασάκης; Και τι να κάνει ζάφτι απ’ αυτά που άκουσε; Η μόνη γνώριμη λέξη που πιθανόν να κατάλαβε, ήταν τα «τσιπς». Άντε να του εξηγήσω ότι ουδεμία σχέση υφίσταται με τον Τσακίρη, αλλά έχει να κάνει με ζαρζαβατικό! Η χαριστική βολή ήρθε απ’ τη συνέντευξη που έδωσε ο συνομήλικος του Θανασάκη, αφού τελείωσε το στήσιμο του πιάτου του. Το οποίο ομολογουμένως ήταν υπερπαραγωγή. Μόνο οι πολυέλαιοι και τα μπαλέτα Μπολσόι του λείπανε.
- Είχα λίγη αγωνία για την έκβαση του αποτελέσματος και δεν κρύβω ότι το πιάτο μου είχε ορισμένες ατέλειες. Θα προσπαθήσω να βελτιώσω τις αδυναμίες μου, με τη σωστή καθοδήγηση των καταξιωμένων μας σεφ!
Τούρκα έγινα! «Τι είπε ο μικρός Θανασάκη μου;», τον ρώτησα με ένα ρόγχο στο λαιμό και τη ματαιότητα αποτυπωμένη στο βλέμμα μου. «Τρίχες!!!» μου πέταξε στα μούτρα ο Θανασάκης. Και άλλαξε κανάλι για να δει το αγαπημένο του σήριαλ.
Όση ώρα παρακολουθούσε με άφατο ενδιαφέρον την αγαπημένη του σειρά, εγώ τον φανταζόμουν να κόβει ροδέλες λαχανικών, ν’ ανοίγει φύλλο για πίτα και να ετοιμάζει ζύμη για φαρφάλες. Οι κάμερες ήταν στραμμένες πάνω του κι η παρουσιάστρια δοκίμαζε με ηδονικό βλέμμα το φαγητό του και φώναζε ενθουσιασμένη: «Καλά ε;… Δεν υπάρχει! Τέλειο μιλάμε! Μπρρρράβο Θανασάκη!!!». Κι ύστερα ο φακός έκανε ζουμ σε μένα. Χαμογελούσα και τον εμψύχωνα, γεμάτη συγκίνηση.
Πόσο θα ήθελα να δω Μάστερ-Σεφ τον Θανασάκη μου! Να γινόταν σοβαρός και να μετράει τα λόγια του. Να υπολογίζει με ακρίβεια τα υλικά του και να δημιουργεί μοναδικά πιάτα. Να μου ζητάει να του αγοράζω φινόκιο και ρόκα, αντί για πατατάκια και γκοφρέτες. Να ακούει κλασσική μουσική και να έχει σε απόλυτη τάξη το δωμάτιό του. Να δίνει συνεντεύξεις σε περιοδικά και να κάνει διαφημίσεις στην τηλεόραση! Πόσο υπερήφανη θα ήμουν! Τι άλλο να περιμένει μια μάνα απ’ το παιδί της; Μόνο αυτό. Το ελάχιστο!
Τις επόμενες μέρες πέσαμε με τα μούτρα στην κουζίνα. Ξεκίνησα απ’ τα βασικά. Του έδειξα πώς βράζουμε αυγά. «Δεν μ’ αρέσουν τα βραστά αυγά, ρε μαμά! Δεν τα ρίχνεις στο σαγανάκι με λίγο μπέικον καλύτερα;» Επέμεινα πεισματικά. Τον έβαλα να δοκιμάσει μπριάμ και να μου γράψει σ’ ένα χαρτάκι τα υλικά που χρησιμοποίησα. Παραλίγο να ξεράσει στην πρώτη μπουκιά που δοκίμασε και το μόνο υλικό που βρήκε, ήταν η μελιτζάνα. Κι αυτό γιατί –παλαιόθεν- τους χωρίζει ένα αβυσσαλέο μίσος. Για να του εξάψω τη φαντασία, του έκλεισα τα μάτια και τον έβαλα να αγγίζει διάφορα υλικά και να μου λέει τι πιάνει. Στο πρώτο πιάτο που περιείχε μανιτάρια, γύρισε απαθής και μου είπε ειρωνικά: «Δερμάτινα μπαλάκια μ’ ένα παλούκι χωμένο από κάτω τους!...»
Με τα όπλα παραδομένα και με τα φίδια να με ζώνουν πως –ενδεχομένως- δεν θα αξιωθώ να τον δω Μποτρίνι στη θέση του Μποτρίνι, άλλαξα κανάλι. Δεν την άντεχα αυτή τη σύγκριση. Πόσα φαρμάκια να καταπιεί μια μάνα; Και τι ζήτησα η δύστυχη; Να φάω ένα λαχανοντολμά απ’ τα χεράκια του! Μία φλογέρα με παρμεζάνα και πουρέ μελιτζάνας, έστω… Όχι για εκείνον. Για τη φουκαριάρα τη μάνα του!
Αλλά επειδή η ελπίδα πεθαίνει πάντα τελευταία (που λέει ο λόγος, γιατί της έχουμε κάνει ήδη τα σαράντα), θα πάρω σβάρνα τα τηλεπαιχνίδια και θα τη βρω την άκρη. Κανάλι-κανάλι θα πάω, θα χτυπήσω πόρτες, μέχρι κατουρημένες ποδιές θα φιλήσω, προκειμένου να φορέσει ποδιά κουζίνας ο Θανασάκης μου. Κι εγώ θα είμαι πάντα πίσω του, ποτέ μπροστά του! Να τον στηρίζω και… να του δένω την ποδιά κάθε φορά που θα του λύνεται.
(Η συνταγή μπορεί να μαγειρευτεί με εναλλακτικά υλικά. Αντί για μαγειρική, χρησιμοποιείστε χορό, τραγούδι, μόντελινγκ, ακροβατικά, ή ακόμα και λίγο «μωρό μου έχεις ταλέντο!». Απαραίτητα τα βασικά υλικά. Ένα παιδί και μια μαμά. Και μία κάμερα. Καλή όρεξη!).
(Mαρία Κανελλάκη)




~

Ένταση στην Τελετή Αγιασμού των Υδάτων...

Ένταση και συνθήματα σημειώθηκαν κατά της κυβερνητικής πολιτικής στην τελετή Αγιασμού των Υδάτων, στη Χαλκίδα, όπου παρέστη ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας, Κάρολος Παπούλιας. 

Κατά την τελετή, συγκεντρωμένοι προέβησαν σε αποδοκιμασίες για την κυβερνητική πολιτική, στα πρόσωπα του Προέδρου, του υπουργού και....
των βουλευτών του νομού. Μετά τη ολοκλήρωση της τελετής, τόσο ο κ. Παπούλιας, όσο και οι υπόλοιποι επίσημοι, αποχώρησαν χωρίς δηλώσεις στους δημοσιογράφους, ενώ οι αστυνομικές αρχές προχώρησαν σε έξι συλλήψεις.

Mε δρακόντεια μέτρα ασφαλείας και λιγοστό κόσμο, τελέστηκε ο αγιασμός των υδάτων για τα Θεοφάνια στηνπλατεία Δεξαμενής, στην Αθήνα. Από νωρίς το πρωί ισχυρές αστυνομικές δυνάμεις βρέθηκαν στην περιοχή του Κολωνακίου, προς αποφυγή επεισοδίων, ενώ κλειστή παρέμεινε η οδός Σκουφά καθ' όλη τη διάρκεια της δοξολογίας στον Ιερό Ναό του Αγίου Διονυσίου, αλλά και την ώρα της τελετής του καθαγιασμού των υδάτων. Αποδοκιμασίες σημειώθηκαν και στη Δεξαμενή όπου παρέστησαν εκτός των άλλων, ο δήμαρχος Αθηναίων, Γιώργος Καμίνης και η υπουργός παιδείας Άννα Διαμαντόπουλου. 




Πηγή:

~

Το φως που δεν σβήνει

του Χρήστου Ντράλλου 
 
Μια πόρτα κλείνει και μια άλλη ανοίγει. Κλείνει μια χρονιά δύσκολη και έρχεται μια χρονιά απρόβλεπτη.
Θα πτωχεύσουμε, θα ανακάμψουμε, θα κάνουμε υπομονή 2-3 χρονάκια, θα φύγουμε από το ευρώ, θα δημιουργηθεί άλλο νόμισμα, θα κοπεί χρήμα, θα μας ξελασπώσει ο Παπαδήμος, θα γίνουμε Αλβανία, Βουλγαρία, Πολωνία, Γιουγκοσλαβία, Τζατζικιστάν και Αιθιοπία...
Θα ζήσουμε όμως ξανά! Μέσα από την αχλή και τα παραφερνάλια της κρίσης, εμείς θα είμαστε εκεί. Θα στρώσουμε ξανά κόκκινα τραπέζια. Θα δεχτούμε ξανά τα γενναία χάδια των φίλων. Θα ξαναγράψουμε "Σε σκέφτομαι!" το βράδυ, αργά, κάπου εκεί στο ημίφως και θα το στείλουμε. Θα εθιστούμε. Θα ανοίξουμε την σαμπάνια κι ο αφρός θα είναι άσπρος, αγνός και αναβλύζων. Θα την δούμε απέναντι και θα μας χαμογελάσει. Θα μπουγελώσουμε ο ένας τον άλλον και θα κάνουμε βόλτες στα στενά της Πλάκας. Θα δούμε ταινίες και θα διαβάσουμε βιβλία. Θα πετάξουμε πετραδάκια στο τζάμι. Θα κυλιστούμε στα μπεζ σεντόνια και τα τσιγάρα θα μυρίζουν όλο το βράδυ. Θα γράψουμε στο moleskine και θα σβήσουμε την λάθος λέξη. Θα πετύχουμε το καΪμάκι στον καφέ μας. Θα ανέβουμε στην κορφή και θα φωνάξουμε. Θα διώξουμε την σκόνη του χρόνου. Θα αφεθούμε στη ζεστασιά και τα λακάκια στο πρόσωπο θα φανούν σε κάθε μας χαμόγελο. Θα πιούμε και θα μεθύσουμε και τριγυρνώντας στο ξέφωτο με ελπίδα την κορύφωση. Θα μυρίσουμε το βαθύ κόκκινο και την μωβ κάλτσα...
Καλή Χρονιά με υγεία και όμορφες στιγμές!



Πηγή:

~ Πέμπτη 5 Ιανουαρίου 2012

Η ΔΕΗ μας … άλλαξε τα φώτα

Μια ημέρα πριν από τη γιορτή των Φώτων η ΔΕΗ αποφάσισε να ανακοινώσει τις αυξήσεις στα τιμολόγια της ΔΕΗ και να μας αλλάξει μια για πάντα τα… φώτα. Οι αυξήσεις φτάνουν το 14,9% ενώ για τα οικιακά τιμολόγια που ενδιαφέρει εκατομμύρια νοικοκυριά, θα είναι ακριβότερα πάνω από 12%. Μαζί με το πράσινο χαράτσι, την αύξηση δηλαδή του τέλους ΑΠΕ, θα πληρώνουμε το ρεύμα κατά 15% ακριβότερο από πέρυσι.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση της ΔΕΗ η μεσοσταθμική αύξηση είναι μόλις… 9,2% ενώ παραμένει αμετάβλητο το κοινωνικό τιμολόγιο κι αυτό των πολυτέκνων. Πάλι καλά που τους έκοψε δηλαδή.
Επίσης:
Οι λογαριασμοί ρεύματος για τους οικιακούς πελάτες κλιμακώνονται από 9,0% έως και 12,1%, με τις αυξήσεις να είναι μεγαλύτερες για τους πελάτες με τις μεγαλύτερες καταναλώσεις. Σε αυτή την κατηγορία πελατών οι λογαριασμοί εκείνων με καταναλώσεις άνω των 3.000 kWh διαμορφώνονται κατά 54% υψηλότερα έναντι των οικιακών με τις χαμηλότερες καταναλώσεις ρεύματος.
Σύμφωνα με την ΔΕΗ, οι σχετικές αναπροσαρμογές των τιμολογίων έγιναν λαμβάνοντας υπόψη:
·αφενός μεν τις οικονομικές δυσκολίες που αντιμετωπίζουν τόσο οι οικιακοί καταναλωτές όσο και οι επιχειρήσεις,
·αφετέρου δε τις σημαντικές αυξημένες δαπάνες της ΔΕΗ για υγρά καύσιμα, φυσικό αέριο και αγορές ηλεκτρικής ενέργειας. Οι σχετικές δαπάνες της ΔΕΗ ήσαν οι μεγαλύτερες όλων των προηγουμένων ετών – με εξαίρεση το 2008 που σημαδεύτηκε από τη διεθνή ενεργειακή κρίση – ενώ κατά την τρέχουσα χρήση μειώθηκε σημαντικά η παραγωγή από υδροηλεκτρικούς Σταθμούς, λόγω των εξαιρετικά χαμηλών βροχοπτώσεων και χιονοπτώσεων.
Από τη μεσοσταθμική αύξηση των λογαριασμών των πελατών Χαμηλής Τάσης κατά 9,2% μόνο το 1,1% αναπληρώνει μέρος της αύξησης των κοστολογικών δαπανών της ΔΕΗ, για τη μεταβολή του κόστους ενέργειας. Το υπόλοιπο 8,1% αφορά σε αυξήσεις του κόστους για:
· Υπηρεσίες Κοινής Ωφέλειας – λόγω Κοινωνικού Οικιακού Τιμολογίου, επιβολής ΕΦΚ στο μαζούτ και στο ντίζελ και αύξησης των διεθνών τιμών υγρών καυσίμων κλπ 3,5%,
· ΕΦΚ στο φυσικό αέριο 2,6%,
· μεταβολή του τέλους λιγνίτη 0,9% και
· ΦΠΑ 1,1%
Και για όλα αυτά δηλαδή που δε φταίει ο καταναλωτής, αυτός θα τα πληρώσει.
Για να δούμε φέτος πόσες χιλιάδες συνδέσεις θα κοπούν.



Πηγή:

~

Οι Έλληνες, οι γκρινιάρηδες!

Όταν μας λένε γκρινιάρηδες, νομίζουμε ότι μας κατηγορούν, ενώ στην πραγματικότητα αναγνωρίζουν την κατηγορία μας. Δεν πρέπει να ξεχάσουμε ότι οι πιο έμπειροι φαντάροι του Ναπολέοντα ήταν οι γκρινιάρηδες.
Έτσι τους ονόμαζε ο ίδιος, διότι διαμαρτύρονταν για τις συνθήκες που υπήρχαν στην εκστρατεία. Ήταν, όμως, οι πιο πιστοί και οι πιο αποτελεσματικοί για να καταλάβουν μια θέση και να την κρατήσουν, όσο δυνατός και να ήταν ο εχθρός. Οι άλλοι τούς ονόμαζαν: οι παλιοί της παλιάς. Δηλαδή οι παλιοί φαντάροι της παλιάς φρουράς. Όταν οι Αμερικανοί ονομάζουν την Ευρώπη η Γηραιά Ήπειρος, πρέπει να συνειδητοποιήσουμε ότι σε αυτήν την Ευρώπη είμαστε οι παλαιοί της παλιάς.
Και γι' αυτόν τον λόγο οι άλλοι μας χρωστούν το παρελθόν τους. Διασχίσαμε τους αιώνες για να προσφέρουμε τον Ελληνισμό και να τον μεταμορφώσουμε σε ουμανισμό, διότι είναι ένα δώρο στην Ανθρωπότητα. Εδώ και χιλιάδες χρόνια διαμαρτυρόμαστε για τις συνθήκες μας.
Ενώ είμαστε πάντα άτρωτοι σε όλες τις μάχες της δικαιοσύνης, διότι έχουμε σχέση με τον ήλιο. Επινοήσαμε τη στρατηγική για να αντιστεκόμαστε στην εξουσία που δεν έχει ουσία, για να κρατηθούμε, από το τίποτα, την ώρα που άλλοι αφήνουν τα πάντα. Μας εξετάζουν με δείκτες, ενώ είμαστε ο δείκτης. Μας προκαλούν και δεν σκύβουμε. Είμαστε ο λαός του χρόνου και δεν νιώθουμε στριμωγμένα σε μια πιθαμή γης αλλά δίνουμε τα πάντα γι' αυτήν.
Διότι αυτό το τίποτα είναι το παν για μας. Τη γκρίνια μας την αρχίσαμε ενάντια στους θεούς και για να μην την ξεχάσουμε, την καταγράψαμε με τις τραγωδίες μας κι όταν αρχίσαμε να γκρινιάζουμε και με τους άλλους, γράψαμε τις κωμωδίες μας. Μπορεί η ζωή μας να είναι δύσκολη, αλλά ξέρουμε ότι είναι ένα δώρο για τους άλλους, και την προσφέρουμε, γι' αυτό είμαστε και τόσο φιλόξενοι. Στην ουσία γνωρίζουμε τον πλούτο μας και αυτός είναι η ανθρωπιά.
Δίνουμε το χέρι μας στον συνάνθρωπο, διότι δεν έχουμε τίποτα άλλο, αλλά είμαστε περήφανοι γιατί έχουμε φιλότιμο. Κι αν φωνάζουμε δυνατά, είναι για να δείξουμε την αγάπη μας στον κόσμο. Δεν υπακούμε τις διαταγές, αλλά ακολουθούμε τους ανθρώπους που έχουν αξία ως τα πέρατα της γης. Κι όταν πεθαίνουμε, πάλι φωνάζουν οι δικοί μας αλλά μια μόνο λέξη: άξιος. Αυτό είμαστε εμείς οι Έλληνες, οι γκρινιάρηδες!
ΤΟΥ ΝΙΚΟΥ ΛΥΓΕΡΟΥ/sigmalive




~

Στρατιωτική θητεία

Προ των πυλών φαίνεται να είναι η αύξηση της θητείας στους 12 μήνες. Η πατρίδα έχει ανάγκη από νέα παιδιά στα καλύτερά τους χρόνια για σκοπιά, χόρτο και χακί. Το τσαρούχι ο Έλληνας το κουβαλάει μέσα του βαρύ ακόμη, η υποχρέωση υπεράσπισης των πάτριων εδαφών μεγάλη και οι εκκολαπτόμενοι τουρκοφάγοι απ' τα κόκκαλα βγαλμένοι θα χρειαστεί να περάσουν 3 μήνες ακόμα σκληρής εκπαίδευσης πίνοντας τον μέλανα ζωμό. Νέε, σε καλούν οι ένοπλες δυνάμεις αγόρι μου. Οι Τούρκοι τέτοια ακούνε και οπισθοχωρούν, η Πόλη θα γίνει και πάλι βυζαντινή με απογόνους σωκρατικούς και πλατωνικούς να μπαίνουν καβάλα στο άλογο, κάνοντας το σταυρό τους για τη νίκη και ευχαριστώντας το Δία για την καλή τους τύχη. Η Ελλάς κινδυνεύει αδέρφια.

Είναι πολλοί αυτοί που αρχίζουν να ξανασκέφτονται σήμερα και χρειάζονται μια παύση υποταγής και πειθαρχίας στο βυσματικό περιβάλλον των στρατοπέδων. Εκκλησιαστικά και πολιτικά βύσματα γίνονται ένα με κοινό σκοπό να παραγκωνίσουν κάθε ανεξάρτητο σκεπτόμενο πτυχιούχο νέο της κακιάς ώρας, που απορρίπτει το ανούσιο τίποτα για μεγαλύτερους σκοπούς αληθινής αυτοπραγμάτωσης.

Ας μιλήσουμε λοιπόν για τη θητεία μας ξανά, ας θυμηθούμε όλα όσα οφείλουμε σήμερα όλοι εμείς στις ατελείωτες ώρες σκοπιάς, τις ώρες στα μαγειρεία το τελευταίο σκίσιμο των χακί. Δεν άξιζαν τόσοι μήνες στα καλύτερα μας χρόνια για αυτές τις στιγμές; 

Καλώ τους νέους να διεκδικήσουν, να πουν όχι, να μην δίνονται εύκολα. Αυτό το έκτρωμα της στρατιωτική θητείας είναι ανεπίτρεπτο. Μας διώχνετε ήδη με την υπάρχουσα κατάσταση στη χώρα, ψάχνεται περισσότερους τρόπους να φύγουμε; 




~

Λίστα με Κοινωνικά Παντοπωλεία σε όλη την Ελλάδα

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΑ ΑΤΤΙΚΗΣ:Δείτε που υπάρχουν , διεύθυνση και τηλέφωνο........

Διεύθυνση: Ποσειδώνος 49
Τηλέφωνο: 210 2380208, 6936 784725
Κοινωνικό Παντοπωλείο Δήμου Πετρούπολης
Διεύθυνση: Λεωφόρος Πετρουπόλεως 168,
Τηλέφωνο: 2105063660
Κοινωνικό Παντοπωλείο Δήμου Ηρακλείου Αττικής
Διεύθυνση: Στέλιου Καραγιώργη 2 (Μέγαρο Δημαρχείου -1)
Τηλέφωνο: 2132000221-6974875786
υπευθ. κα Τζικάκη -κος Ζηγούλης
Κοινωνικό Παντοπωλείο Δήμου Αμαρουσίου
Διεύθυνση: Παλαιολόγου 9 Μαρούσι,
Τηλέφωνο: 2132038345
υπεύθ. κα Γιαννακοπούλου
Κοινωνικό Παντοπωλείο Αγ. Αναργύρων
Τηλέφωνο: 6936 784725
υπεύθ. κα. Ανδριαννοπούλου Παναγιώτα,
Τράπεζα Τροφίμων στην Αθήνα
Διεύθυνση: 3ο χλμ. Ε.Ο. Αθηνών – Λαμίας,κόμβος Αγ. Στεφάνου και Λεωφ. Κρυονερίου 124
Τηλέφωνο: 210 6220025-210 6220059
Το σούπερ μάρκετ της αλληλεγγύης στην Λ.Συγγρού
Μια φωλιά αλληλεγγύης και συμπαράστασης για τη στήριξη ανέργων, απόρων, ηλικιωμένων και γενικά προσώπων που πιέζονται από την κρίση δημιούργησε η ομάδα εθελοντών «Παιδί και Οικογένεια».
Διεύθυνση: Δράκου 26-28 11741, Φιλοπάππου, 2ο γραφείο: Διδότου 26, Κολωνάκι
Τηλέφωνο: 210.9245545, 9245518
Εστία Παροχής Τροφίμων, Ρούχων και Οικιακού Εξοπλισμού στο Δήμο Πεντέλης
Διεύθυνση: Μεγ. Αλεξάνδρου & Σκρα
Τηλέφωνο:.2108040580, 2132140555,6944659857,6932222072
Κοινωνικό Παντοπωλείο Carrefour Μαρινόπουλος Αθήνας
Διεύθυνση: Σοφοκλέους 66
Ωράριο: κάθε Τρίτη και Πέμπτη
Κοινωνικό Παντοπωλείο Carrefour Μαρινόπουλος Πειραιά
Διεύθυνση: Φίλωνος 31
Ωράριο: κάθε Τετάρτη και Παρασκευή

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Κοινωνικό Παντοπωλείο Θεσσαλονίκη (Μ.Α.Ζ.Ι)
Αριστοτέλους 4 – Θεσσαλονίκη, Τηλέφωνο: 698.411.4725
Κοινωνικό Παντοπωλείο Δήμου Ωραιοκάστρου Θεσσαλονίκης
υπεύθ. κα Υφαντίδου, τηλ. 2313304000-1-2313304035
Κοινωνικό Παντοπωλείο Δήμου Πολίχνης Θεσσαλονίκης
Αγίου Παντελεήμονος 10 και Αγνώστου Στρατιώτη (Πάρκο Δημαρχείου), στο χώρο κάτω από τον παιδικό σταθμό, τηλ. 2313302300-301
Κοινωνικό Παντοπωλείο Δήμου Νεάπολης Θεσσαλονίκης
Σεφέρη & Ίμβρου 25, υπεύθ. κα Χαλκιά, δέχεται και ρούχα, τηλ. 231063026441-2310671100
Κοινωνικό Παντοπωλείο Δήμου Μενεμένης Θεσσαλονίκης
Βότση 15 & Δελφών, ρούχων & ένδυσης, υπευθ. Κα Τσολάκη, τηλ. 2310729260
Κοινωνικό Παντοπωλείο Δήμου Θέρμης Θεσσαλονίκης
Καπετάν Χάψα 37, υπεύθ. κος Γρηγόρης Ντότσης,τηλ. 2310466555-466610
Κοινωνικό Παντοπωλείο Θεσσαλονίκης
Το 3ο «Κοινωνικό Παντοπωλείο» στη Θεσσαλονίκη δημιούργησε ο όμιλος Carrefour Μαρινόπουλος, σε συνεργασία με το δήμο Θεσσαλονίκης, το οποίο έχει ως στόχο την ανακούφιση των ευπαθών κοινωνικών ομάδων. Μοναστηρίου 124, τηλ. 2310534543-552775
«Μπουτίκ» των φτωχών
Ολύμπου 64, γωνία με Βενιζέλου Το κατάστημα λειτουργεί 9-1 κάθε πρωί -και Σάββατο- και Τρίτη, Πέμπτη και Παρασκευή απόγευμα 5-7.

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΑ Υπόλοιπης ΕΛΛΑΔΑΣ
Κοινωνικό Παντοπωλείο Μεσολογγίου
Διεύθυνση: Λουδοβίκου Βαυαρίας (πίσω από το ξενοδοχείο Λίμπερτυ)
Τηλέφωνο: 26313 63432, 26313 63400, 26313 63427
«Πύλη της Αγάπης» – Ναύπλιο
Διεύθυνση: Αγ. Παράσχου 4
Τηλέφωνο: 27520 27474
Κοινωνικό Παντοπωλείο Ιωαννίνων
Διεύθυνση: ΚΕΠΑΒΙ (κατάστημα 126)
Τηλέφωνο: 26510 77077, 26510 01045
Κοινωνικό Παντοπωλείο Καρπενησίου
Τηλέφωνο: 22370 80239
Κοινωνικό Παντοπωλείο Δήμου Καλαμάτας
Διεύθυνση: Βιοτεχνικό Πάρκο, Νέα Είσοδος
Τηλέφωνο: 27210 97173 – 27213 60700
υπεύθ. κα Οικονομάκου
Κοινωνικό Παντοπωλείο Δήμου Χανίων
Διεύθυνση: Κυδωνίας 29, Ισόγειο,
Τηλέφωνο:281341628-630
υπεύθ. κα Κουνελάκη
Κοινωνικό Παντοπωλείο Νομαρχίας Ηρακλείου
Διεύθυνση: Καζαντζάκη 6-8 (πάροδος Γιαμαλάκη)
Τηλέφωνο: 28134 00383 – 28134 00374
υπευθ. Βεργής Μανώλης,
Κοινωνικό Παντοπωλείο Δήμου Ιεράπετρας
Διεύθυνση: Νικηφόρου Φωκά 20
Κοινωνικό Παντοπωλείο Δήμου Βόλου
Διεύθυνση: Δον. Βελεζίου & Ρήγα Φεραίου
Τηλέφωνο: 24210 55156 – 24210 29908
υπεύθ. κα Παρησάκη
Κοινωνικό Παντοπωλείο Αγρινίου
Διεύθυνση: Άγιος Χριστόφορος
Τηλέφωνο: 26413 360300
Κοινωνικό Παντοπωλείο Νομαρχίας Δωδεκανήσου
Διεύθυνση: Καποδιστρίου 98, Έναντι εργοστασίου ΚΑΙΡ,
Τηλέφωνο: 22413 64414 – 6945399660
Κοινωνικό Παντοπωλείο Δήμου Καβάλας
Διεύθυνση: Παλαιολόγου 9 (π. ΠΙΚΠΑ) Συλλ.ΠΝΟΗ
Τηλέφωνο: 25104 51367 – 6976105341
Κοινωνικό Παντοπωλείο Δήμου Κομοτηνής
Διεύθυνση: Λαϊκή Αγορά, Κέντρο,
Τηλέφωνο: 25310 81802 – 6937129709
Κοινωνικό Παντοπωλείο Δήμου Λάρισας
Διεύθυνση: Μανωλάκη 13-17
Τηλέφωνο: 24106 61196 – 6974910509
υπεύθ. κος Λέτσιος Κλεάνθης
Κοινωνικό Παντοπωλείο Δήμου Σταυρούπολης Ξάνθης
Διεύθυνση: Κτίριο Δημοτικής Επιχείρησης
Τηλέφωνο: 25420 22693 – 6937336819
Κοινωνικό Παντοπωλείο Δήμου Τυρνάβου
Διεύθυνση: Ηλ. Τριανταφύλλου 17
υπεύθ. κα Μάγγου-Στατίρη
Κοινωνικό Παντοπωλείο Νομαρχίας Χίου
Διεύθυνση: Κουντουριώτη 15
Τηλέφωνο: 22710 44258-26731
Κοινωνικό Παντοπωλείο Σερρών
Διεύθυνση: Ραιδεστού 36





Πηγή:

~

Έκκληση για αιμοπετάλια

Λάβαμε το παρακάτω email 
 
 
Καλούμε τα μέλη και τους φίλους να βοηθήσουν!
Ο Γιάννης Μαραντώνης, ήρθε εσπευσμένα από τη Χίο και νοσηλεύεται στο Γενικό Νοσοκομείο Αθηνών Γ. Γεννηματάς.

Η κατάσταση της υγείας του είναι σοβαρή και είναι μόλις 30 ετών... Πρέπει να βρεθούν αιμοπετάλια άμεσα από όποιον είναι υγιής, συμβατός και κάτω των 60 ετών!!!

Ένας νέος πράγματι χρειάζεται την βοήθειά μας και εμείς, οι νέοι της Χ.Φ.Ε. και όχι μόνο προλαβαίνουμε να τον βοηθήσουμε!!! Πραγματικά ας κάνουμε όλοι ό,τι μπορούμε!!!

Το νοσοκομείο βρίσκεται στη διεύθυνση Λεωφόρος Μεσογείων 154 στην Αθήνα και η πρόσβαση σε αυτό γίνεται με την γραμμή 3 του μετρό, καθώς το νοσοκομείο βρίσκεται δίπλα στη στάση Εθνική Άμυνα, αλλά και με τα λεωφορεία Α5, Β5, 413
ΣΤΟΙΧΕΙΑ: ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΑΡΑΝΤΩΝΗΣ
ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ: ΓΕΝΙΚΟ NΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΑΘΗΝΩΝ Γ.ΓΕΝΝΗΜΑΤΑΣ
ΓΙΑ ΔΟΣΗ ΑΙΜΟΠΕΤΑΛΙΩΝ

~