Εάν αποσυνθέσεις την Ελλάδα, στο τέλος θα δεις να σου απομένουν μια ελιά, ένα αμπέλι κι ένα καράβι.

Που σημαίνει: με άλλα τόσα την ξαναφτιάχνεις.

Ένας ήλιος που όμοιός του δεν υπάρχει αλλού και ας είναι όταν δεν τον έχουμε να τον αναζητάμε και όταν έρχεται να τον διώχνουμε.

Άνθρωποι γαρ είμαστε...

Και τώρα τι;

~ Κυριακή 30 Οκτωβρίου 2011




Η Λυδία γράφει:


Τώρα που οι σημαίες μπήκαν στις ντουλάπες μας, τώρα που κόπασαν οι ήχοι του περνάει ο στρατός, τώρα τι μένει ακόμη να δούμε; Ποιος είναι ο τίτλος που έχει το.. επόμενο θρίλερ; Είμαι ένας νέος άνθρωπος, ζω σε αυτή τη χώρα, πληρώνω φόρους (ενίοτε και χαράτσια) και δεν ξέρω ποια πόρτα να χτυπήσω να πω το πρόβλημά μου και να με ακούσουν; Υπάρχει άραγε κανείς που να μπορεί  να με διαβεβαιώσει  ότι υπάρχει ένα αξιοπρεπές αύριο και για μένα ή ακόμη ακόμη και για τα παιδιά που θα φέρω στον κόσμο; Σε ποιόν να μιλήσω, ποια είναι η λύση; Να μεταναστεύσω προσπαθώντας να μορφωθώ κι άλλο σε κάποιο ξενόγλωσσο πανεπιστήμιο ελπίζοντας πως κάποια (άσπρη) μέρα θα αναγνωριστεί η προσπάθειά μου στη χώρα μου; Να πάρω το νόμο στα χέρια μου και να γιαουρτώνω όποιον πολιτικό βρω μπας και σκεφτεί να παραιτηθεί να πάρει σειρά κάνας νεότερος ίσως και αξιότερος; –αφήστε τουλάχιστον να τον δούμε και να τον κρίνουμε- να είμαι μία ακόμη πολίτης που κλέβω απ’τα πάντα για να γίνω γνωστή ή μήπως να κάνω ότι δεν συμβαίνει τίποτα και να αφήνω τους άλλους να με εκπροσωπούν χωρίς να έχω άποψη;  Διαβάζει κανείς, ακούει κανείς; Είναι πόλεμος; είναι 400 (επιπλέον) χρόνια σκλαβιάς; Πάλι ψωμί παιδεία να ζητάμε και όλα να επαναλαμβάνονται;  Δεν έχω βάλει τελεία στο κείμενο πουθενά, μονάχα ερωτηματικά!  Έτσι είναι και η καθημερινότητά μου πια! Ένα τεράστιο και απέραντο γιατί!



Share